Sport

Manchester United boleh jadi pilihan terbaik buat Kane

Manchester United boleh mengutamakan perpindahan untuk Harry Kane jika dia memutuskan untuk tidak menandatangani kontrak dengan Tottenham Hotspur.

Harry Kane adalah penyelesaian kepada kedudukan No. 9 MU - Bola Sepak Inggeris

Menurut ESPN, Harry Kane kekal menjadi sasaran Manchester United. Mereka boleh mengutamakan menandatangani kapten England itu jika dia memutuskan untuk tidak menandatangani kontrak lanjutan dengan Tottenham Hotspur. Kontrak bintang Liga Perdana 17 gol itu akan tamat pada 2024, dengan penyerang itu dalam dilema mengenai masa depannya.

Harry Kane mungkin mencerminkan kerjayanya dalam dua cara yang mungkin. Salah satunya adalah untuk menghargai semua gol yang telah dijaringkan yang telah membawanya lebih dekat berbanding sebelum ini untuk menjadi pemain terbaik Tottenham di hadapan jaring. Kedua ialah kekurangan trofi yang kelihatan semasa berada di utara London.

Kane mempunyai peluang untuk menukar kelab pada 2021, tetapi Manchester City tidak dapat memujuk Tottenham untuk menjualnya. Pengerusi Kelab menunjukkan kemahiran ‘orang keras’nya dan mengekalkannya walaupun penyerang itu dilaporkan melakukan mogok pada awal musim lalu.

Manchester City benar-benar keluar dari pencalonan untuk kapten England selepas menandatangani Erling Haaland pada musim panas. Pemain Norway itu kini mendahului carta pemarkahan Liga Perdana. Bagi Kane, masih ada peluang besar untuk meninggalkan Spurs, yang mungkin tiba selepas musim semasa.

Pada usia 29 tahun, langkah seterusnya mungkin mewakili peluang besar terakhirnya untuk mencipta kejayaan di tempat lain dan mungkin berpeluang memenangi trofi. Manchester United boleh menjadi destinasi yang realistik untuk Kane. Terdapat beberapa minat yang dilaporkan daripada Red Devils terhadap bintang Liga Perdana Inggeris itu dengan 17 gol.

Keputusan paradoks RB Leipzig dengan Erik Ten Hag |  bola sepak

Manchester United berada dalam pasaran semasa untuk menandatangani penyerang baharu berikutan pemergian Cristiano Ronaldo sebelum Piala Dunia. Pemergian pemain Portugis itu telah meninggalkan lubang ternganga dalam persediaan serangan mereka, yang mana Erik ten Hag berusaha keras untuk mengisinya.

Wout Weghorst sedang dipertimbangkan untuk perjanjian pinjaman, dengan pemain Belanda itu dilaporkan berminat untuk berpindah. Namun, jika langkah itu berlaku, ia mempunyai semua ciri perjanjian sementara. Manchester United kemudiannya akan mempertimbangkan prospek jangka panjang pada musim panas. Oleh itu, Kane menjadi sasaran kelab, tetapi untuk mendapatkan pemain antarabangsa England itu sukar.

Kontrak Kane di Tottenham akan tamat pada 2024, yang meletakkannya dalam kedudukan yang kukuh apabila jendela musim panas dibuka. Spurs akan mencuba yang terbaik untuk mendapatkan pembaharuan, dengan penyerang itu dilaporkan mempertimbangkan segala-galanya pada peringkat ini.

Man City 1-2 Tottenham secara langsung: Harry Kane menjaringkan gol

Jika dia memutuskan untuk tidak menandatangani lanjutan, dia boleh menjadi tersedia, kerana Spurs akan bersedia untuk tawaran besar. Levy sentiasa berwaspada untuk menjual penyerang itu kepada pesaing langsung, tetapi kali ini, Kane akan mempunyai kedudukan yang lebih kukuh dalam memilih langkah seterusnya.

Manchester United boleh menjadi pilihan terbaik untuk Kane. Dia mengejar rekod penjaring gol sepanjang masa Liga Perdana Alan Shearer, iaitu 260. Penyerang itu berada kira-kira 62 gol dari rekod itu, dan di kelab seperti Red Devils, dia boleh mengatasi rekod itu dengan selesa.

sumber: https://thehardtackle.com/

Related Posts

‘Insane’ Tiger Woods Accusation From Open Championship Commentator Leaves Fans Demanding Punishment

Tiger Woods has been a major talking point ahead of the 2024 Open Championship at Royal Troon, with former pros and pundits alike questioning the 48 year old’s…

Rory McIlroy shot leaves golf fans in awe after using his club backwards at BMW PGA

Rory McIlroy is back in action at this week’s BMW PGA Championship at Wentworth, and he showed why he is one of the world’s best players when using…

LIV Golf stars discover Ryder Cup fate as PGA explain controversial decision

The PGA of America have explained that LIV Golf players will be able to compete on Team USA at next year’s Ryder Cup where they will host the…

“Shirtless” Tiger Woods Impressed Mark O’Meara & Friend Once With His Surprising Display of Talent

What do you think about the bond between Tiger Woods and Mark O’Meara? O’Meara calls him “little brother” meanwhile they have also played alongside him for years. While…

Scottie Scheffler follows in Tiger Woods’ footsteps after caddie decision

Masters champion Scottie Scheffler has won more than $62 million in prize money alone this year – with his caddie Ted Scott needing an accountant due to his…

Rory McIlroy Ends Alleged Beef With Tiger Woods by Protecting Him From ‘Greed’ Allegations

The golf world has no shortage of topsy-turvy news right now, especially with the $3B merger looming over. As the PGA Tour-PIF merger talks have taken a contentious…